На які мови краще перекладати свій продукт?

  Над цим запитанням розмірковують компанії, що починають свою активну діяльність. Від вибору мови залежить кількість потенційних клієнтів, партнерів, інвесторів і зрештою обсяги прибутку компанії. Більшість фірм розширюють свій світогляд і орієнтуються на європейський ринок, що дає їм багато нових можливостей, корисних знайомств, просування свого бренда і його популярність. Ринок перекладів постійно розширюється. Раніше основними мовами спілкування були: англійська, французька, італійська, німецька та іспанська; серед східних мов актуальними були японська, китайська і корейська. При виборі мови комунікації необхідно враховувати декілька факторів:
  • якою мовою зараз спілкується увесь світ;
  • з якими фірмами планує співпрацювати або вже співпрацює компанія;
  • яку аудиторію та ринки планує завоювати компанія для поширення інформації та залучення клієнтів.
На сьогодні до топ-5 найпоширеніших мов світу за числом мовців входять:
  • Китайська
  • Японська
  • Німецька
  • Англійська
  • Іспанська
Якщо ви використовуєте іноземні мови для ведення бізнесу, рекомендуємо користуватися послугами бюро перекладів, які зарекомендували себе на ринку перекладацьких послуг. Фахівці нашого бюро швидко та якісно виконають переклад більш ніж на 65 мов світу, у тому числі екзотичні, такі як фарсі, урду, гінді. Ми гарантуємо правильність перекладу, дотримання строків та індивідуальний підхід до кожного клієнта!